Thursday, August 22, 2013

Testimoni Diabetes Bio Factor 9 No. 2

Kisah benar bagaimana dengan Bio Factor 9 kaki tak jadi di tampal kulit dari peha

Mohd Nazri Bin Abdul Wahab
23 Tahun
Putatan , Kota Kinabalu , Sabah

Beliau menghadapi kemalangan motosikal yang di naikinya 12hb.Dec.2012 , akibat dari kemalangan itu beliau mendapat luka yang sangat teruk di betis sehingga terkoyak ,

semasa mendapat rawatan di hospital swasta beliau  di periksa oleh pihak hospital dengan pelbagai semakan , setelah di semak keputusan amat mengejutkan kadar gulanya 9 mmol/L bermakna beliau seorang penghidap diabetes . Kos rawatan selama 3 hari di hospital itu menelan kos sebanyak RM12,000.00 .Inilah keadaan kaki beliau ketika itu dan selepas keluar dari wad doktor bekalkan ubat diabetes dan ubat penahan sakit .

 Dan , kaki beliau di balut dan perlu membuat rawatan susulan setiap 2 kali sehari di hospital itu dan selepas beberapa hari luka beliau doktor mengesahkan luka beliau sukar sembuh kerana beliau menghidap diabetes , jika tidak juga sembuh untuk beberapa hari lagi doktor mengarahkan KULIT PEHA perlu di ambil untuk luka di betis yang terkoyak itu.Keadaan ini merisaukan beliau dan keluarganya yang ayah serta ibunya juga penghidap diabetes .

 Selepas beberapa hari ayahnya di kenalkan produk Bio Factor 9 oleh rakannya dan terus mendapatkan Bio Factor 9 sebanyak 4 botol .
 Dalam keadaan itu beliau ke klinik juga dan memohon pihak hospital sembur di tempat yang luka menggunakan Bio Factor 9 selepas cuci luka dan sembur juga semasa berada di rumah sebanyak 4 kali sehari. Lihat foto di bawah amat mengejutkan luka di betis yang terkoyak bercantum semula dan setelah semakan kadar gula kembali normal.Kos rawatan Bio factor 9 untuk 4 botol hanya RM 990.00 sahaja.


Untuk pilih beliau mengambil masa selama 30 hari sahaja dengan rawatan Bio Factor 9 dan yang paling penting beliau menidak kan pihak hospital kaki beliau sukar sembuh dan tidak perlu mengambil kulit peha untuk di tampal di betisnya .


No comments:

Post a Comment